Στην 4η Διεθνή Έκθεση Φρούτων και Λαχανικών «Freskon» η Περιφέρεια Κρήτης

Η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε στην 4η Διεθνή Έκθεση Φρούτων και Λαχανικών «Freskon» που πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης και αποτελεί μια από την σημαντικότερες εκθέσεις στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.  Στο περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης, συμμετείχαν εννέα ομάδες παραγωγών, συνεταιρισμοί και επιχειρήσεις του κλάδου, στο πλαίσιο μιας οργανωμένης, ενιαίας, εκθεσιακής παρουσίας. Στόχος της έκθεσης είναι η ανάδειξη του ελληνικού φρούτου, καθώς και  η ανάπτυξη της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων και των εξαγωγών του κλάδου.

Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησαν ο Αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενή Τομέα Μανόλης Χνάρης και ο Πρόεδρος της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Τάσος Κουρουπάκης.

Ο Αντιπεριφερειάρχης  Μανόλης Χνάρης ανέφερε, ότι,  «στη συνεχή και οργανωμένη προσπάθεια, την οποία υλοποιούμε, ως Περιφέρεια Κρήτης, για την ανάδειξη, προβολή και προώθηση, των τοπικών μας προϊόντων, εντάσσεται και η συμμετοχή μας, στην έκθεση Freskon. Στόχος της συμμετοχής μας είναι, από τη μια οι εμπορικοί επισκέπτες να γνωρίσουν τα μοναδικά σε ποιότητα και γεύση οπωροκηπευτικά προϊόντα του νησιού μας και από την άλλη να στηρίξουμε τις ομάδες παραγωγών, τους συνεταιρισμούς και τις επιχειρήσεις του κλάδου, μέσω της ενιαίας, οργανωμένης παρουσίας μας. Όλες οι ενέργειες και οι πρωτοβουλίες που υλοποιούμε, σκοπό έχουν να προβάλουν την ποιότητα και τη μοναδικότητα των τοπικών μας προϊόντων και παράλληλα να βοηθήσουν τους παραγωγούς και επιχειρηματίες του νησιού, να ενισχύσουν τον εξωστρεφή χαρακτήρα και να ισχυροποιήσουν την εμπορική παρουσία».

Το περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης στήριξαν τα στελέχη της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας ΠΕ Λασιθίου, Ειρήνη Μεθενίτου και Ιωάννα Περάκη.

Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν 210 εκθέτες από 22 χώρες, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία, Ντουμπάι, Κύπρος, Βουλγαρία, Αίγυπτος, Ινδία, Μαρόκο, Ισραήλ και ΠΓΔΜ.

Η Freskon, αποτέλεσε σημείο συνάντησης παραγωγών και αγοραστών, τόσο από το εσωτερικό, όσο και το εξωτερικό. Εκπρόσωποι μεγάλων αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ, εισαγωγείς και χονδρέμποροι ήταν οι hosted buyers, που ξεπέρασαν τους 150 από 31 χώρες. Πραγματοποιήθηκαν πάνω από 2.500 επαγγελματικές συναντήσεις, μεταξύ εκπροσώπων Ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών και των ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers). Η έκθεση είχε αύξηση της συνολικής επισκεψιμότητας κατά 8,5%, σε σχέση με την περσινή, ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός, ότι αυξήθηκαν κατά 22,23%  οι εμπορικοί επισκέπτες.

 

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί